Friday, April 10, 2009

Temple of Boom 5 :: April 11, 2009

PALOLO HONGWANJI
April 11, 2009
BLUE CORNER RED CORNER
Main Event
KOLA KOKA Exabition MMA Match MICHAEL BRIGHTMON
MMAD 2/3 Min Rounds

Co Main Event
DAIVD"BABA"KAHANUI Exabition MMA Match KONA KE
DA HUI 2/3 Min Rounds Gods Army

JULIO MORENO Exabition MMA Match JARED IHA
Bulls Pen 2/3 Min Rounds No Remorse

STEVE ALBANESE Exabition MMA Match COLIN MACKENZIE
M.C.O.A. 2/3 Min Rounds Gods Army

CORDEL KNAPP 155lbs MMA Match ANGEL GARZA
558 MP Amateur 2/3 Min Rounds Chris Leban

ROHAN NANTON 155lbs MMA Match BEN SANTIAGO
Freelance Exabition 2/3 Min Rounds Gods Army

KEOKI SILVA 170lbs MMA Match ROBIN CLARK
Freelance Amateur 2/3 Min Rounds Hells Fire

205lbs MMA Match ASHTON VISORIA
Amateur 2/3 Min Rounds Team Devastation

HWlbs Kick Boxing Match DALE SOPI
Amateur 3/2 Min Rounds Hells Fire

No comments: